Rozkręć swój biznes

Cel biznesplanu

Biznesplan może być skutecznym narzędziem negocjacyjnym w kontaktach z potencjalnymi inwestorami lub bankiem. Zanim dane przedsiębiorstwo opracuje własny biznesplan musi określić cele, jakie to działanie ma realizować. Zakres biznesplanu zazwyczaj obejmuje szereg założeń dotyczących wielu kierunków rozwoju. Może również odnosić się do jednego, konkretnego celu.

Konwersja w e-sklepie

Wysoki wskaźnik konwersji to jeden z głównych czynników mających bezpośredni wpływ na sukces sklepu internetowego. Nawet ciekawe i oryginalne produkty czy najlepsze działania marketingowe nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, jeżeli strona internetowa nie konwertuje. Poznaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie konwersji w e-commerce!

Autorytet kierownika

Sposobów na budowanie autorytetu w miejscu pracy jest wiele, w zależności od cech osobowości, charakteru, indywidualnych predyspozycji oraz od samej organizacji. Spora grupa kierowników w dobie globalizacji dostrzega pewne trudności z utrzymaniem autorytetu i dobrych relacji w zespole. Sprawdźmy zatem, jak wyrobić sobie autorytet wśród pracowników.

Jak motywować sprzedawców?

Motywowanie pracowników to specyficzna umiejętność. Kierownik lub menedżer musi przykładać wagę zarówno do projektu, jak i pomagać swoim handlowcom rozwinąć skrzydła. Niemniej jednak, nie każdy zwierzchnik odnosi na tym polu sukcesy. Czy można to zmienić? Oto najważniejsze punkty, jak motywować sprzedawców do efektywnej sprzedaży.

Psychologia sprzedaży

Sprzedaż to jedna z tych dziedzin, która pozostaje w ścisłym związku z psychologią. Żeby klient kupił określony produkt musi zostać do tego działania odpowiednio zachęcony. Przekonanie go do wyboru konkretnej marki czy usługi jest dla handlowców nie lada wyzwaniem. Jednak ci, którzy wykorzystują psychologię w swojej pracy odnoszą imponujących rozmiarów sukcesy.

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Nie ulega wątpliwości, że komunikacja w przedsiębiorstwie to niezbędny element zarządzania. Można powiedzieć, że jest to źródło powstawania informacji i podstawa budowania wszelkich relacji międzyludzkich. Komunikacja w relacjach interpersonalnych to zazwyczaj komunikacja ograniczona do kilku osób, które w sposób werbalny i niewerbalny przekazują pewne komunikaty.

SEM a SEO

Rozpoczynasz przygodę z marketingiem internetowym? Zastanawiasz się, czym dokładnie jest to całe SEM, PPC i SEO? Chciałbyś zwiększyć ruch na swojej firmowej witrynie i pozyskać więcej klientów? Zapoznaj się z błyskawicznym informatorem, który pomoże Ci zrozumieć różnice między SEM a SEO oraz efektywniej promować stronę w wyszukiwarkach.

Artykuł sponsorowany zasady

Artykuły sponsorowane są publikowane zarówno na stronach internetowych, jak i w gazetach. Prawidłowo napisane pozwalają poszerzyć grono klientów, a tym samym pozytywnie wpływają na statystyki sprzedaży. Jednak opracowanie dobrego artykułu sponsorowanego nie jest prostym zadaniem. Aby publikacja przyniosła wyniki, trzeba pamiętać o kilku ważnych zasadach.

Jak wypromować produkt

Wojna marketingowa nabiera tempa. Facebook od dawna nie jest już tylko miejscem, w którym ludzie dzielą się swoimi zdjęciami, filmami i wspomnieniami z życia. To także miejsce, w które na dobre wkroczyły firmy gotowe walczyć o każdego klienta. Z różnym skutkiem. Jak więc wypromować własny produkt w social media? Zobacz proste i skuteczne sposoby na promocję!

Fotografia nieruchomości

Marketingiem nieruchomości interesują się nie tylko firmy deweloperskie czy branża hotelarska, ale także operatorzy wynajmu krótkoterminowego, pośrednicy i prywatni sprzedawcy. Wszyscy szukają pomysłu, jak przyciągnąć uwagę większej liczby inwestorów. Czy warto zatem zadbać o profesjonalną sesję fotograficzną sprzedawanej nieruchomości?

Dropshipping. Jak to działa?

Dropshipping od pewnego czasu cieszy się popularnością na polskim rynku. To wszystko za sprawą wygodnej współpracy z producentami i ograniczeniu kosztów działalności biznesowej. Faktem jest, że model logistyczny sprzedaży dla e-commerce posiada wiele zalet, ale ma też wady. Na czym polega ten model i czy warto zainteresować się nim w praktyce?

Jak rozwijać pracowników?

Jak rozwijać potencjał pracowników, ich kompetencje i motywację? Wystarczy stworzyć skuteczny plan rozwoju zawodowego kadr oraz opracować schemat realizacji ścieżek kariery zawodowej w danej firmie. Obojętnie, czy chodzi o małą, czy dużą organizację wymaga ona stworzenia reguł i procesów, wg których ma funkcjonować, a także umacniać swoją pozycję na rynku.

Kapitał ludzki a przewaga konkurencyjna

Sukces osiągają te przedsiębiorstwa, które w sposób celowy budują potencjał konkurencyjności, a jednym z bardzo istotnych czynników gwarantującym przewagę rynkową jest kapitał ludzki. Tylko te przedsiębiorstwa, które posiadają wartościowy i unikalny kapitał ludzki mogą rozwijać się na rynku i konkurować. Sprawdź znaczenie kapitału ludzkiego dla współczesnych przedsiębiorstw.

Korespondencja mailowa w firmie

Przedsiębiorcy, managerowie i sprzedawcy wiedzą, że kontakty biznesowe bywają bezcenne. Gdy piszemy e-mail służbowy, nie tworzymy jedynie własnego wizerunku, ale przede wszystkim reprezentujemy firmę. To oznacza, że powinniśmy zadbać, aby kontakt z klientem był podstawą do budowania efektywnych relacji. Jak napisać e-mail służbowy?

Retencja kadr w firmie

Wyobraź sobie, że Twoi sprawdzeni i efektywni pracownicy nagle odchodzą, zabierając ze sobą także stałych klientów. Twoja kadra zarządzająca pozbawiona wielu narzędzi nie ma argumentów, które zatrzymałyby specjalistów. Rentowność stanowisk pracy spadnie, jeśli kadry nie zatrudnią szybko nowych etatowców. Może warto zadbać o strategię retencji, by nie utracić kluczowych ludzi?

Inspirująca misja i wizja firmy

Myślisz, że wizja i misja firmy to zbyteczny wysiłek i zwykły trend? Nie, to istotna część większej całości. Gdy zauważysz, że za większością biznesowych porażek stoją stare, wytarte schematy, brak usystematyzowania wartości i deficyt pionierskich pomysłów, od tego momentu Twoja całościowa wizja przedsiębiorstwa stanie się ważna. Zacznij przewodzić i inspirować!

Motywowanie pracowników

Jak ułatwić sobie proces zarządzania i wzmocnić zaangażowanie pracowników, aby szybciej osiągać cele przedsiębiorstwa? Jednym z kroków do uzyskania zamierzonego efektu jest przemyślane motywowanie pracowników. Poznaj proste sposoby motywowania zatrudnionych ludzi, aby podnieść ich satysfakcję z pracy i zdążyć z firmowymi obowiązkami.

Koncepcje przywództwa

Przywództwo w zarządzaniu. Sprawnie zarządzający lider jest osobą o takich cechach przywódczych, które umożliwiają efektywną realizację postawionych przed zespołem zadań. Zdobyta wiedza, doświadczenie oraz nabyte umiejętności pozwalają na kierowanie zespołem w taki sposób, aby ten działał jak dobrze naoliwiona maszyna, osiągając coraz lepsze efekty.

Aranżacja mieszkania pod wynajem

Spora część właścicieli nieruchomości inwestycyjnych bardzo poważnie podchodzi do kwestii podstawowego wyposażenia i aranżacji mieszkania pod wynajem. Inwestorzy systematycznie analizują grupę docelową, rynek wynajmu oraz dbają o przygotowanie lokalu zgodnie z potrzebami najemców. O tym, jak wykończyć mieszkanie na wynajem dowiesz się w środku.