Zyskownie dla biznesu

Jak opisać mieszkanie na sprzedaż

Przygotuj przynoszące rezultaty ogłoszenie o sprzedaż mieszkania lub domu. Dowiedz się, jak napisać skuteczną ofertę nieruchomości, w jaki sposób odpowiednio ją przedstawić na zdjęciach oraz gdzie opublikować reklamę nieruchomości, aby zainteresować wielu kupujących. W artykule przedstawiamy wskazówki, które pomogą Ci sprzedać korzystnie swoją nieruchomość!

Influencer marketing

Co wpływa na decyzje zakupowe większości z nas? Jeżeli szczerze odpowiemy sobie na to pytanie, to okaże się, że są to opinie innych osób, a już w szczególności tych znanych i lubianych, do których mamy zaufanie. Współczesny świat reklamy sprytnie wykorzystuje tę zależność, rozwijając gałąź marketingu nazywaną influencer marketingiem, która z roku na rok rośnie w siłę.

Błędy w biznesplanie

Przygotowanie profesjonalnego biznesplanu wydaje się dosyć prostym zadaniem. Nikt nie zna tak dobrze zagadnień związanych z przedsiębiorstwem jak jego właściciel. W rzeczywistości, przygotowanie dokumentu, który przekona inwestorów do zainteresowania się konkretnym przedsięwzięciem może przysporzyć licznych problemów.

Sprzedaż osobista zadania

Komunikacja marketingowa to jeden z najszybciej rozwijających się systemów promocji. Korzystając z nowoczesnych narzędzi jak sprzedaż i promocja internetowa zdobywa coraz większe uznanie przedsiębiorców. Mimo tak błyskawicznego rozwoju nadal bardzo popularna jest sprzedaż osobista. Na czym polega sprzedaż osobista i jakie zadania realizuje?

Budowa biznesplanu

W założeniu biznesplan powinien być kompleksowym źródłem informacji dla jego odbiorcy, ale jednocześnie dostosowanym do okoliczności oraz maksymalnie zwięzłym streszczeniem. W rzeczywistości, niełatwo określić, jak obszerny powinien być ten dokument. Wszystko zależy od etapu na jakim znajduje się dane przedsiębiorstwo.

Chwyty marketingowe w sklepach

Sprzedawcy stosują szereg różnych trików, aby skłonić klientów do zakupu towarów o jak największej sumarycznej wartości. Specjalistami w dziedzinie oddziaływania na podświadomość konsumenta są supermarkety. Stosowane w nich techniki sprawiają, że kupujemy więcej, sięgamy po towary o wyższej cenie i często decydujemy się na zakup nieplanowanych produktów.

Struktura biznesplanu

Niezwykle trudno przygotować skuteczny biznesplan opierając się na podobnym tego typu dokumencie. Firmy często korzystają z gotowych schematów nie zdając sobie sprawy z błędu jaki popełniają. Biznesplan to indywidualna kwestia danej firmy. Jednak dobry biznesplan powinien zawierać parę rzeczy. Oto krótki poradnik i typowa struktura biznesplanu.

Fanpage FB błędy

Wraz z eksplozją mediów społecznościowych nastąpiła całkowita zmiana na rynku reklamowym, który wszedł w zupełnie nowy wymiar. Dziś to umiejętnie prowadzone profile firmowe na Facebooku, a nie bilbordy, ulotki czy nawet reklamy telewizyjne są w stanie przyczynić się do coraz większych sukcesów. Jest jednak też druga strona medalu – źle prowadzone działania.

Finansowanie Venture Capital

Jak przeobrazić małe lub średnie przedsiębiorstwo w dojrzałego i poważnego gracza na biznesowej scenie? Te pozytywne zmiany może ułatwić venture capital jako zewnętrzne źródło finansowania przedsiębiorstwa. Praktyczne aspekty współdziałania z funduszem to nie tylko dostarczanie środków pieniężnych na materializację planów, ale również wiedza i kontakty rynkowe.

Działalność nierejestrowana

Planujesz spróbować swoich sił w biznesie? Aktualne prawo daje możliwość zarabiania na własnej działalności bez konieczności jej rejestrowania w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Działalność nieewidencjonowana może dotyczyć drobnych działalności, jak handel czy usługi. Poznaj zalety i obowiązki dotyczące „firmy na próbę”.

Cel biznesplanu

Biznesplan może być skutecznym narzędziem negocjacyjnym w kontaktach z potencjalnymi inwestorami lub bankiem. Zanim dane przedsiębiorstwo opracuje własny biznesplan musi określić cele, jakie to działanie ma realizować. Zakres biznesplanu zazwyczaj obejmuje szereg założeń dotyczących wielu kierunków rozwoju. Może również odnosić się do jednego, konkretnego celu.

Konwersja w e-sklepie

Wysoki wskaźnik konwersji to jeden z głównych czynników mających bezpośredni wpływ na sukces sklepu internetowego. Nawet ciekawe i oryginalne produkty czy najlepsze działania marketingowe nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, jeżeli strona internetowa nie konwertuje. Poznaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie konwersji w e-commerce!

Autorytet kierownika

Sposobów na budowanie autorytetu w miejscu pracy jest wiele, w zależności od cech osobowości, charakteru, indywidualnych predyspozycji oraz od samej organizacji. Spora grupa kierowników w dobie globalizacji dostrzega pewne trudności z utrzymaniem autorytetu i dobrych relacji w zespole. Sprawdźmy zatem, jak wyrobić sobie autorytet wśród pracowników.

Jak motywować sprzedawców?

Motywowanie pracowników to specyficzna umiejętność. Kierownik lub menedżer musi przykładać wagę zarówno do projektu, jak i pomagać swoim handlowcom rozwinąć skrzydła. Niemniej jednak, nie każdy zwierzchnik odnosi na tym polu sukcesy. Czy można to zmienić? Oto najważniejsze punkty, jak motywować sprzedawców do efektywnej sprzedaży.

Psychologia sprzedaży

Sprzedaż to jedna z tych dziedzin, która pozostaje w ścisłym związku z psychologią. Żeby klient kupił określony produkt musi zostać do tego działania odpowiednio zachęcony. Przekonanie go do wyboru konkretnej marki czy usługi jest dla handlowców nie lada wyzwaniem. Jednak ci, którzy wykorzystują psychologię w swojej pracy odnoszą imponujących rozmiarów sukcesy.

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Nie ulega wątpliwości, że komunikacja w przedsiębiorstwie to niezbędny element zarządzania. Można powiedzieć, że jest to źródło powstawania informacji i podstawa budowania wszelkich relacji międzyludzkich. Komunikacja w relacjach interpersonalnych to zazwyczaj komunikacja ograniczona do kilku osób, które w sposób werbalny i niewerbalny przekazują pewne komunikaty.

SEM a SEO

Rozpoczynasz przygodę z marketingiem internetowym? Zastanawiasz się, czym dokładnie jest to całe SEM, PPC i SEO? Chciałbyś zwiększyć ruch na swojej firmowej witrynie i pozyskać więcej klientów? Zapoznaj się z błyskawicznym informatorem, który pomoże Ci zrozumieć różnice między SEM a SEO oraz efektywniej promować stronę w wyszukiwarkach.

Artykuł sponsorowany zasady

Artykuły sponsorowane są publikowane zarówno na stronach internetowych, jak i w gazetach. Prawidłowo napisane pozwalają poszerzyć grono klientów, a tym samym pozytywnie wpływają na statystyki sprzedaży. Jednak opracowanie dobrego artykułu sponsorowanego nie jest prostym zadaniem. Aby publikacja przyniosła wyniki, trzeba pamiętać o kilku ważnych zasadach.

Jak wypromować produkt

Wojna marketingowa nabiera tempa. Facebook od dawna nie jest już tylko miejscem, w którym ludzie dzielą się swoimi zdjęciami, filmami i wspomnieniami z życia. To także miejsce, w które na dobre wkroczyły firmy gotowe walczyć o każdego klienta. Z różnym skutkiem. Jak więc wypromować własny produkt w social media? Zobacz proste i skuteczne sposoby na promocję!