Rozkręć swój biznes

Dołącz teraz i dodawaj darmowe ogłoszenia!

Automatyzacja pracy - RPA

Automatyzacja pracy — Robotic Process Automation, w skrócie RPA. Postęp procesów technologicznych wspomagających szeroko rozumiany przemysł doszedł do momentu, w którym to automatyzacja pracy zaczyna odgrywać kluczową rolę. Coraz więcej zrobotyzowanej automatyzacji występuje w środowisku usługowym. Czy to czas, aby nastawić się na zmiany?

Kompetencje przywódcze liderów

Jakie wyzwania stoją przed liderem zespołu? Co decyduje o efektywności przewodzenia i czym kieruje się przywódca w obliczu kryzysów? Swoimi doświadczeniami dzieli się Marek — menadżer 20-to osobowego zespołu. Zgodził się na opisanie swojej historii, jako przypadku, który może wydarzyć się w każdej firmie, w każdym dziale, czy zespole i każdemu niemal menadżerowi.

Komunikacja w firmie, w pracy

Każdy przełożony zarządzający zespołem powinien zdawać sobie sprawę z siły ożywionego dialogu i wyzwań w kwestii problemów z komunikacją wewnątrz firmy. Nie ma bowiem biznesu, który jest wolny od potknięć i prosperuje płynnie bez artykułowania zrozumiałych komunikatów oraz nawiązywania solidnych relacji z pracownikami. Przekonajmy się o tym w praktyce.

Inteligencja emocjonalna grupy

W większości firm codzienne obowiązki wykonuje się w zespołach, grupach ludzi złożonych z różnych osobowości. Na czele grupy stoi menedżer, a główną jego troską jest poprawa efektywności pracy zespołowej. Powstaje pytanie, czy rozwijanie inteligencji emocjonalnej zespołu daje szansę na osiągnięcie wyższych wyników i warto na niej się skupić.

Pracowitość a pracoholizm

Anna, czterdziestodwuletnia dyrektor personalna w firmie sektora publicznego. Staż pracy 22 lata. Dwa razy na zwolnieniu lekarskim, a właściwie opiece z powodu anginy córki. Urlopów nie lubi. Kojarzą jej się z przeziębieniem, chyba jeszcze się nie zdarzyło, żeby nie miała chociaż grypy na wakacjach. Najlepiej czuje się, pracując, wtedy się spełnia, osiąga kolejne cele, coraz większe sukcesy.

Konstruktywna informacja zwrotna

Poradnik przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej. Udzielanie pozytywnego feedbacku nie należy do najtrudniejszych, ale często budzi niechęć i opór przed stosowaniem zarówno po stronie przełożonego, jak i pracownika. Tymczasem informacja zwrotna w komunikacji otwiera drzwi do owocnej współpracy, przewidując dwustronne zadowolenie.

Jak szybko sprzedać mieszkanie

Sprzedaż mieszkania może ciągnąć się miesiącami a nawet latami. Niezależnie od tego jaką nieruchomość oferujemy, ktoś inny eksponuje podobną propozycję na rynku. Czym zatem kierują się klienci? Czy warto konkurować ceną? Jak ograniczyć ryzyko wystąpienia trudności podczas sprzedaży nieruchomości? Przedstawiamy kilka prostych wskazówek!

System oceniania pracowników

Rozmowa oceniająca jest zaliczana do kategorii narzędzi skutecznego zarządzania. Taka klasyfikacja wynika m.in. z faktu, że system oceny wspiera komunikację wewnątrz organizacji, realizację celów oraz korygowanie zawirowań w firmie. Ocena pracy bywa na starcie wyzwaniem dla oceniającego i ocenianego, jednak z czasem daje szansę na satysfakcjonujące rezultaty.

Relacje między menedżerem a pracownikiem

W obawie przed pogorszeniem się relacji z pracownikiem, menedżer może nieświadomie poprowadzić rozmowę w sposób, który zdławi otwartą dyskusję. Jednak przekazywanie krytycznych uwag odnośnie efektów pracy wcale nie musi zmierzać do konfrontacji, po której zostaną jedynie zgliszcza. Istotne jest, aby krytyczna informacja zwrotna była przemyślana i obiektywna.

Inwestowanie w nieruchomości

Lokowanie środków w obszarze nieruchomości komercyjnych to jeden ze sposobów na inwestowanie kapitału. Zaangażowanie wkładu oceniane jest jako stosunkowo bezpieczne i wiąże się z pewną wolnością. Dlaczego warto inwestować w nieruchomości? Czy inwestycja w nieruchomości się opłaca? Poznaj zalety i ryzyko inwestowania w nieruchomości komercyjne.

Źródła konfliktów

Konflikty pojawiają się na każdej płaszczyźnie życia. Występują w życiu zawodowym, społecznym i prywatnym. Każdy człowiek kieruje się własnym zbiorem wartości, poglądów czy ocen sytuacji, dlatego zanim wypracowane zostanie wspólne stanowisko, może dojść do zderzenia odmiennych zapatrywań bądź postaw. Jak zapanować nad konfliktami w przedsiębiorstwie?

Marketing treści

Content marketing to wyjątkowo cenne i wysoce elastyczne narzędzie marketingowe. Nic więc dziwnego, że budżety na tę formę reklamy wciąż rosną. Firmy chętnie pożytkują marketing treści w swoich strategiach, bowiem odznacza się on dużą efektywnością. Wejście w interakcję z odbiorcą jest wręcz idealną metodą dochodzenia do celów biznesowych.

Aranżacja biura w firmie

Aranżacja firmowego biura ma znaczenie zarówno wizerunkowe, jak i praktyczne. Dostosowanie wnętrza do potrzeb pracowników warto traktować poważnie, ponieważ jego atrybuty wpływają na wyniki całej organizacji. Umiejętnie rozplanowana przestrzeń to szansa na zwiększenie produktywności. Więc jak urządzić biuro, aby podnieść efektywność pracy?