Centrum pomocy

Jak korzystać z platformy?

1 Rejestracja w serwisie
To szybki i prosty proces. Wypełnij formularz i kliknij "Zarejestruj". Nasz system na podany przez Ciebie adres e-mail wyśle link aktywacyjny dla nowego konta. Dołącz za darmo do grona Wyspy Sukcesu - zarejestruj się teraz!

2 Aktywacja nowego konta
Twoje konto przed pierwszym logowaniem wymaga aktywacji. Potwierdź rejestrację klikając odnośnik, który otrzymałeś w wiadomości elektronicznej lub skopiuj go i wklej w pasku adresu swojej przeglądarki.

3 Logowanie w serwisie
Witaj wśród społeczności Wyspy Sukcesu! Po odblokowaniu konta możesz zalogować się na platformie przy pomocy nazwy użytkownika i hasła. Od teraz korzystasz z kompletnego pakietu praktycznych funkcji. Dodawaj oferty, wymieniaj doświadczenia i zarządzaj swoimi ogłoszeniami.

Jak dodać ogłoszenie?

Usiądź wygodnie i przekonaj się jak łatwo zadbasz o swoje interesy.

Tak, w prawym górnym rogu ekranu masz niebieski przycisk "Dodaj ogłoszenie". Wystarczy, że go naciśniesz, a nastąpi przekierowanie do formularza. Wybierz właściwą kategorię, uzupełnij pożądane pola i zaznacz akceptację regulaminu. Na koniec kliknij przycisk "Zapisz". Ot, tyle. Gotowe!

Teraz możesz jeszcze przejść do menu "Moje konto" i w zakładce "Moje ogłoszenia" obejrzeć jak prezentuje się Twoja nowa oferta.

Edycja konta i danych profilu publicznego

W każdej chwili możesz zaktualizować swoje dane lub usunąć konto. Po zalogowaniu w prawym górnym rogu ekranu znajdziesz menu "Moje konto". Kiedy podświetlisz przycisk rozwinie się lista dostępnych funkcji.

Opcja "Edycja profilu" umożliwia wprowadzanie danych, które chcesz udostępnić publicznie innym użytkownikom (efekty zmian podejrzysz klikając zakładkę: "Profil publiczny"). Natomiast w sekcji "Edycja konta" znajdują się Twoje dane podstawowe przekazane podczas rejestracji. Tutaj zmienisz nazwę użytkownika (widoczną w profilu), możesz też usunąć swoje konto.

Czy publikacja ogłoszeń następuje bezpośrednio po dodaniu do bazy?

Wszystkie ogłoszenia podlegają weryfikacji moderatorskiej. Dokładamy wszelkich starań, aby w możliwie krótkim czasie upowszechnić Twoją ofertę. W przypadku darmowych ogłoszeń średni czas oczekiwania może wynosić do 48 godzin. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od publikacji oferty w sytuacji niezgodności z regulaminem lub w wyniku innych obiekcji, bez podania przyczyny.

Czy mogę modyfikować zamieszczone ogłoszenia lub dokonać ich reedycji?

Tak, wszyscy zarejestrowani użytkownicy mogą zarządzać swoimi ofertami. W dowolnym momencie zaktualizujesz ogłoszenie klikając przycisk "Edytuj" lub dokonasz jego reedycji za pomocą opcji "Odnów". Kompletną listę zawierającą Twoje ogłoszenia znajdziesz w menu "Moje konto" (prawy górny rogu ekranu), w zakładce "Moje ogłoszenia".

Jakie zdjęcia mogę zamieścić w ogłoszeniach?

Do jednej oferty możesz przypisać maksymalnie 12 obrazów o wielkości nieprzekraczającej 5 MB. Pierwsze dodane zdjęcie finalnie stanie się grafiką główną. Kolejność prezentowanych fotografii zmienisz przeciągając miniatury za pomocą myszki komputerowej.

Pamiętaj, że treści wizualne skutecznie przykuwają uwagę potencjalnego odbiorcy i wywołują efekt wzrostu zaangażowania. Dlatego rekomendujemy zamieszczanie estetycznych grafik o poziomej orientacji, które nie tylko podniosą stylowe walory oferty, ale równocześnie idealnie wzmocnią przekaz marketingowy albo/lub wpłyną korzystnie na wizerunek Twojej marki.

Jak usunąć ogłoszenie?

Jeśli chcesz usunąć aktywne ogłoszenie, wystarczy, że po zalogowaniu na swoim koncie przejdziesz do sekcji "Moje ogłoszenia". Teraz możesz skasować wybrane oferty klikając przycisk "Usuń" i potwierdzając operację. Uwaga: czynność jest nieodwracalna.