Dzień dobry.
Zapraszam do zapoznania się z ogólnym opisem projektu. Jeżeli będą Państwo zainteresowani współpracą, proszę o kontakt poprzez maila podanego na stronie lub pod numerem telefonu zawartym w ogłoszeniu.
Branża – automatyka/ robotyka/ HoReCaCel – automatyzacja procesu sprzedażowego
Kwota inwestycji – 550.000
Projekt został oceniony przez ekspertów Polskiego Funduszu Rozwoju z branży automatyka i robotyka oraz HoReCa.
Projekt wpisuje się w KIS (dawniej 17. a teraz 14.) Automatyzacja i robotyka procesów technologicznych
1. Potencjał rynkowy i innowacyjny Pomysłu
Wyróżniający się/ Doskonały. Pomysł stanowi gotową ofertę, kierowaną do perspektywicznych obszarów zastosowania, a innowacje, które powstaną na jego bazie w sposób znaczący różnią się od oferowanych rozwiązań. Innowacje są skalowalne i nie występują istotne ograniczenia ich zastosowania. Na podstawie opisu można stwierdzić, iż innowacje na bazie Pomysłu zostały opracowane kompleksowo, w sposób skrupulatny i przemyślany
2. Problem, który rozwiązuje Pomysł lub potrzeba, którą Pomysł zaspokaja Rokujący/ Dobry. Opisana potrzeba lub problem jest istotny, a jej zaspokojenie lub rozwiązanie ważne z punktu widzenia zainteresowanych jednostek/ podmiotów. W wyniku zaspokojenia potrzeby lub rozwiązania problemu powstaje wartość dodana,przez co beneficjenci są zmotywowani do jej zaspokajania lub rozwiązania.
3. Rynek odbiorców Duży/ Perspektywiczny. Rynek, na który kierowane jest rozwiązanie charakteryzuje się znaczącym popytem i przynajmniej stabilnym tempem wzrostu (3-5%). Rynek ten może również być młodym rynkiem wschodzącym, który mimo nie w pełni zdefiniowanego popytu rozwija się w ponadprzeciętnym tempie (powyżej 5%). Charakterystyka jakościowa rynku świadczy o znaczącym potencjale i ograniczonych ryzykach.
4. Przewagi Pomysłu Umiarkowane. Na podstawie przedstawionego zestawu cech/cechy można stwierdzić, iż Pomysł wyróżnia się na tle rozwiązań oferowanych przez konkurencję.Istnieje również jasne powiązanie przewag Pomysłu z potrzebami odbiorców.
5. Wiedza i kompetencje i/lub doświadczenie Pomysłodawcy/ Pomysłodawców Wystarczające. Obecna wiedza i kompetencje i/lub doświadczenie Pomysłodawcy/ Pomysłodawców są w wystarczające do należytej realizacji Pomysłu.
6. Model biznesowy Dobry. Model biznesowy jest oparty na wiarygodnych założeniach biznesowych świadczących o potencjale komercyjnym, ale może zawierać pewne błędne założenia łatwe do skorygowania. Model zawiera informacje potrzebne do oceny potencjału,np. o proponowanych kanałach i sposobie sprzedaży, szacunkowej cenie, rodzaju przewidywanych kosztów oraz modelu współpracy z klientem (B2B, B2C, mieszany).
7. Zasięg projektu – globalny Projekt uzyskał pozytywną opinię w zakresie praw własności intelektualnej.
Uzyskane środki zostaną rozdysponowane na budowę projektu (70. 000) usługi doradcze (80. 000) wkład własny (400. 000) do unijnego programu PO IR 1.1.1. ‘Szybka Ścieżka’ w którym pozyskamy środki na dalsze prace oraz ekspansje poza tereny naszego kraju.
Nasza propozycja to 30% udziałów w spółce do momentu zwrotu inwestycji (przewidywany czas (12-14 miesięcy) W momencie zwrotu kosztów inwestycji % udziałów uzależniony od aktywności inwestora. (5- 30%) Posiadamy własne zaplecze do budowy projektu oraz zmobilizowany zespół gotowy do podjęcia prac.
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Ludwig